Bevers

“Wij zijn de bevers en zingen ons lied, het liefst lekker HARD! anders hoor je ons niet.

We gaan samen spelen dat doen ze zo graag, want wat we gaan doen, doen we samen vandaag!

Ik dans, ik spring, ik stuiter en ik zing!”

Wij zijn de bevers, de jongste speltak binnen Scouting Brakkenstein. We zijn 5 tot 7 jaar oud en spelen graag met z’n allen buiten, knutselen binnen, zingen liedjes of zitten rond het kampvuur.

Als we op scouting komen, zijn we even in het drop Hotsjietonia. Het dorp Hotsjietonia is het dorp waar de bevers samen komen en spelen. In het dorp worden heel veel mensen, we verkennen het dorp onder begeleiding van Stuiter. Maar naast Stuiter wonen ook Professor Plof en Rozemarijn, Rebbel en Bas Bos, Stanley Stekker, Sterre Stroom en Steven Stroom, Keet Kleur en Fleur Kleur en Noa in het dorp. Stuiter is meestal te vinden op het speelveld, maar hij is ook vaak op stap met een van de andere bewoners van het dorp.

Als je het leuk vindt om ook eens met ons in Hotsjietonia te zijn, ben je van harte welkom! We draaien elke zaterdag groep van 14:00 uut tot 16:00 uur.

Tot in Hoitsjietonia!

Groetjes van alle bevers van Scouting Brakkenstein.